納指(NQ)小爆炸. LONG PUT LONG到爆先有意義. IV DELTA齊飛.

尋日最好玩係乜?  英鎊選舉後大跌? 歐元德拉吉言論後亂舞?  #700?  No no…

NQ期指最好玩. 幾隻大野被人隊3個. 踏到最後, AMAZON隊到買盤一時接唔上玩到閃崩.

NQ PUT期權堅爆. 炒緊的朋友話睇住隻PUT短短兩個鐘由5點爆到50點.

尤其到中段, 期指一路壓落去, 搏反彈的盤被沽盤一路狙擊, 開始越跳越快. 支持再穿, PUT IV DELTA齊飛, 開始拋物線上升….

有炒期權的朋友應該知道. LONG PUT要LONG到爆先有意義. (而唔好輸時間值輸死)

升左一大段, 累積左獲利盤壓力一段的, 先有機會來個似樣的爆炸.

記著期權大師Ash sir名言 “掌握時間, 掌握勝利”

朋友話: 今年波幅咁低, 好耐未試過咁好玩.

近排仲有乜玩到癲?

有 …

… Bitcoin!

 

#留意我們將邀請电子貨幣炒家來講野 #佢自稱电子經濟學家
#唔識期權大師,好打有限

#堅sir財經動向 #股災 #GAMMA炮