到位,點解唔做野?

猶記得很久以前有次,一些學員在眼睜睜看著市場上期指急回。

堅sir問:「到位,點解唔做野?」

眾人口啞啞。

A學員比較強表達能力就話:「因為阻力有時會失效直接升穿。有時呢穿一穿先回。有時橫行一級級慢上,有時就橫行一級級落,有時落左來再儲一儲氣再衝穿。」

堅sir話:「做左功課就預知道呢個係阻力位,今日開市見到個去勢如何。升到呢個位,咁多沽盤攔住,升唔到,就市場話你之有阻力。一下推穿急回,你呢個位沽,止損輸到盡都係20點。

平時你做捱價皇子幾百點,上次你衝動亂沽亂斬都輸幾十,又唔見你手軟?  」

A學員:「點同呢,上次要報仇!! 」

堅sir話:「咁你報左仇未? 」

A學員:「俾人報左仇… … 」

咁多人做捱價皇子,點解咁易有位俾你渣到,就可能正因為係跌勢所以先容易渣呢。

— —

早前天,即市群組裏面Pat sir一問:「到位,點解唔做野? 」

打仗要充份準備、策略和紀律,臨場判斷和心理質素也是非常重要。

好多朋友反映希望我地再開班,堅sir再次誠邀全職投資20年的Pat sir來分享下期指作戰的知識佈局、實戰心理,有興趣的人士請盡快往此連結登記,名額真的有限!

https://kinnsir.com/wp/acts/?id=5218

FUTURE20170506