Bitcoin跌? 未驚過. 記住四字祖訓

Bitcoin大跌?  連帶其他Cryptos一齊回調。不過好似DeFi類之前升得太多,回調都未覺得好平。

有人話係網傳出現了double spending漏洞。非也。

真實的原因, 係度Coin Sir獨家講出來. 跟開堅sir版就知, 金融市場來來去去都是玩同一堆手法.

炒幣圈上星期已經一路好期待一件事, 就係Greyscale呢個大戶(GBTC 灰度)準備晒籌碼放假返來就入場狂掃Bitcoin, 話掃穿42000個頂咁話. Bitcoin就係33000至38000之間來來去去. 記得我地炒幣圈時間過得比人長. 我地24/7, 而家睇傳統市場好似慢動作咁. 所以係呢個range行左一段時間架啦. 個個入場搏呢下掃上. 然後呢.

然後灰度都唔係on9架. 佢唔係passive fund, 無人話佢一定要日日買足喎. 見到你班友仔個個紥晒馬, 我就偏唔買, 買少少咁啦. 俾著你係阿灰都慢慢收啦,邊有追貨架. 市場預期失敗, 有人放棄吐返D貨出來, 自然就要行相反方向啦. 正好試下30000樓下, ETH1000以下的買盤有幾熱誠.

驚唔驚? 唔好玩啦.

如果你係HODL的. 咁好早入晒貨唔駛理啦. 加密貨幣市場今年有排玩呀.

如果你想入場. 記住堅sir話過的康熙祖訓四個字 – “永莫高追”