Ripple醒覺! 日日牛三忘記舊經濟!

XRP (Ripple)是我地圈內人一直都睇好的貨幣,佢跟Bitcoin不一樣,係建基於替代銀行T.T.的支付系統。自從突破0.3之後就覺醒,天天創歷史新高,幾日就由0.2X升到2.X !  而XRP的市值亦搶過ETH和BCH成為第二大幣。

記得我剛開始應堅sir邀請係度寫幾句的時候,Bitcoin先USD 1500。我第一篇就話會破3000,再破5000,然後10000。當時好多人都話我會唔會太進取。不到一年已經超額完成。

見到訪間好亂,又叫人開合約,又話炒廢幣賺幾球,又晒林保晒宝馬。只能講自己小心,世界無不勞而獲既,我地圈人日日研究,通宵睇市。堅sir有句講得好,做人要知所進退。好慶幸堅sir的朋友都係好好的人。

正如有人牛三買NUM都可以賺幾個開,唔駛理間公司做乜。幣圈一樣,有個TICKER就可以衝入去,或者都可以賺到錢。但係我地堅持會睇清楚隻野係乜,炒都炒可以炒幾耐散水。有人炒慶起連”認賺幣”都照當股仔炒(到期某些條件不兌現即變廢紙),當然炒唔起,實在可笑到極。

有前輩話一生有幾多個牛三。前輩是非常有料的,但我地幣圈人,實在唔會出聲。唔好講D垃圾幣,就講十大主要交易電子貨幣,每日都有幾隻升到幾十個巴(%)。有人炒牛証食幾十格好勁,我地都係以倍數計。日日牛三,人生幾何?

不過呢,舊經濟的人我唔會同佢嘈既。