點樣落注 – 贏谷輸縮 vs 輸谷贏縮

其實乜野係輸谷贏縮;簡單講就係輸一局後,下一局比上一局下注更多,直到贏為止。結局通常都係爆倉收場,因為資金有限頂唔到幾多局。相信大家都好理解。

咁乜野又係贏谷輸縮:大多數人會理解為贏一局後有勢要乘勝狙擊,加注去馬嬴到盡。其實在數學上並沒有加注但下注銀碼確實會因為資本的增值/減值而調整。簡單講就係維持住你策略的下注比率一直去賭。假如本金100萬,下注比率為10%

假如第一局下注10萬贏了15萬,資本變成了115萬後,下局便要下注11萬5千,如第二局11萬5千全數輸掉,資本又回到100萬,第三局下注便只可落10萬,如第三局10萬全數輸掉,資本下跌至90萬,第四局下注便只能落9萬。你要一直維持著一個下注比率去落注。

只有採用贏谷輸縮的方法你先可以暫時保命,有機同到個市場一直玩落去。如果採用輸谷贏縮應該幾回合就被市場抬出場。

To Be Continued – 如何設定下注比率